Pretraga
Dinar
Meni Zatvori
Kategorije proizvoda
    Nazad

    Hajde da (se) menjamo

    05 jun 2020

    "Želimo li postići velike stvari, moramo ne samo delovati nego i sanjati, ne samo planirati nego i verovati." - Anatol Frans

    Pažljivo pratimo šta se sve dešava kod nas, u našem okruženju, u Evropi i svetu. I svi smo u istom sosu, kako reče naša mlada književnica, "neki čak i u nešto ljućem". Svi znamo da samo odgovorno prema sebi i drugima, samosvesno i disciplinovano - bez pritisaka, možemo da se izborimo sa Covidom-19. Međutim, ovo što se sada događa ne znači da se sve vraća na staro, i kada je reč o vanrednim merama, ekonomiji, svim drugim oblastima života i rada, ali i o nama.

    Naučnik svetskog glasa Igor Rudan kaže "da kada se ovo jednom završi, mnogi ljudi će se naći na novom početku, da uopšte neće biti čudno započeti nešto sasvim novo, od početka, bez ikakve brige šta će ko drugi o tome misliti". Vi ste u svojim poslovima i razmišljanjima šta i kako dalje, 24 sata, sedam dana u nedelji. To mora da se ceni. Dogodio se cunami koji kao da se povlači, ali sa izgledom na novi udar. Šta da radimo? Moramo kvalitetnije da sarađujemo. Smislićemo kako u svim našim poslovnim različitostima da dođemo do novih rešenja, kao i da se kroz nove oblike povezivanja ojača solidarnost. Solidarnost je reč koja ohrabruje sve nas da možemo da istrajemo u svim izazovima novih vremena, da budemo sigurni kroz nove oblike organizovanja koje ćemo sami napraviti. I, naravno, poštovati.

    - Moja situacija za vreme vanrednog stanja je bila, malo je reći ludnica... Radilo se danonoćno. Ni minut nisam iskoristila da napravim nešto za prodaju. i nije mi žao. Bila je to jedna luda vožnja.

    - Ja kao pojedinac ne mogu mnogo, ali smatram da kad bi se malo više združili moglo bi tu što šta da se promeni. Kad je sve krenulo svima je bilo teško ali posle određenog vremena prihvatili smo i neka ograničenja i zabrane, znači može se. Što da čekamo da bude toliko loše...

    - Pad interesovanja za naše proizvode bio je očigledan, ali smo iskoristili ovaj period za analizu trenutnog stanja i napravili smo planove za budući period.

    Ovo su samo neka od reagovanja naših kreativaca, ali govore mnogo. I u najtežim trenucima, gleda se daleko. Misli se na vreme posle. I to nas ispunjava ponosom i obavezom da zajedno stvaramo novi nivo proizvodnje i usluga. Odnosno, da svako u svom domenu načini korak više i uz dodatnu energiju ne samo prebrodimo teška vremena, već da u što kraćem vremenu zaplovimo u mirnu luku.

    Vreme je za nove izazove. Nema vremena za čekanje. Hajde da probamo da inovativnim potezima "okrenemo list" i odlučnije krenemo ka novim izazovima. Šta mislite šta treba prvo da se uradi? Šta drugo, treće, a šta ne treba uopšte? Da li postoje ideje za povezivanja, stvaranja srodnih ili raznorodnih grupacija? Pitanja je mnogo, kao i prostora koji smo odvojili za naša javna razmišljanja o načinu i pravima budućeg delovanja. Dve trećine kupaca na ovim prostorima čine stalni, tradicionalni potrošači, zatim porodični i moderni. A svi oni su najveći online kupci. Ozbiljno moramo da analiziramo sve elemente koji mogu da poboljšaju najvažnije segmente - uštedu vremena, lako poređenje cena, proizvoda i asortimana i mišljenje drugih potrošača. I u tome nam je potrebna pomoć posetilaca našeg sajta. Kakva su iskustva sa online kupovinom, šta im najviše smeta i šta pod hitno treba promeniti.

    Uključite se. Možda neke vaše ideje nisu primenljive u vašoj delatnosti, ali su dobrodošle kod drugih. Hajde da pokušamo da promenimo dosadašnji sistem. Hajde da pokušamo da promenimo i sebe. Moramo nešto da preduzmemo, ako smo preduzetnici.

    Komentari
    Ostavite komentar Close